20 kwietnia 2013

Przepraszaaam.

Niestety nie wiem kiedy będzie nowy rozdział. Mam trochę problemów ze znalezieniem czasu. Nie dość, ze szkoła doszły inne sprawy. Tym razem rodzinne. Jakoś nie umiem znaleźć w sobie pozytywnych emocji. A nie chcę tak bardzo komplikować życia Anieli i Piotrka. Jak na razie. 
Gdy tylko znajdę wenę, którą zagubiłam na pewno zacznę pisać.  :) 
Nie chcę, zmuszać się do wymyślania dalszych losów. To nie ma sensu. Chciałabym byc profesjonalna w pewnym stopniu i dodawać rozdziały na pewnym poziomie. Pisanie na siłę jest beznadziejne. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i wybaczycie.
Jeszcze raz przepraszam, 
Pozdrawiam Paaula :*

4 komentarze:

  1. Szkoda :(

    Życzę prędkiego i pozytywnego poukładania wszystkich spraw :*
    Ważne, żeby wszystko pomyślnie się ułożyło, a my... my cierpliwie zaczekamy ;*

    Trzymaj się :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! :)

    Czekam z niecierpliwością! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejny rozdział u mnie, zapraszam serdecznie ;)

      http://zapomniecocalymswiecie.blogspot.com/

      Usuń
  3. Życzę szybkiego powrotu weny :) Powodzenia i czekaamy :)

    OdpowiedzUsuń