26 stycznia 2013

Libster Award part 2 .

Na początek trochę regulaminu :
 

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (nie można jednak nominować osoby, która nominowała ciebie) oraz zadajesz im 11 pytań. Ja zostałam nominowana przez Mi a.

Pytania od  Mi a


Jest to moje postanowienie noworoczne.










This is my life, my game and it's played by my rules"





































8 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominacje :) buzki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo rozumiem . Jeżeli dostałam nominację , to co mam teraz zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie jest, że powinnaś odpowiedziec na pytania zadane przez osobę, która Cię nominowała.
      Sama nominować 11 osób, ale nie osobę, która Cię nominowała.
      I jeszcze powinnaś sama wymyśleć 11 pytań.
      Mam nadzieję, że wytłumaczyłam :D

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. No nominowałaś ty mnie . I ja mam teraz te pytania co napisałaś mam umieścić na swoim blogu tak ?

      Usuń
    3. Powinnaś odpowiedzieć na moje pytania, a później stworzyć własną listę 11 pytań do osób, które nominujesz. :D

      Usuń
  3. fajne! :D tylko co jest "nagrodą" i jakie pytania można zadawać? Na jaki temat? A jak ktoś drugi raz dostanie nominację? Widzę, że czasem nominowane są blogi, które umarły kilka miesięcy temu. Zresztą takie witryny chyba powinny być ukrywane przez administratorów w jakiś sposób. JG

    Zapraszam do nas -> www.wroclawprzezsiatke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award :)
    po więcej szczegółów zapraszam do siebie:
    http://moja-mala-milosc.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie bawię się w to, ale odpowiedzieć mogę:
    1. Jaki był powód założenia bloga ?
    Pewnego dnia coś mnie natchneło
    2. Ulubiona dyscyplina sportowa ?
    Siatkóka
    3. Pierwsze co Ci przyszło gdy przeczytałaś/ łeś " Piotrek Nowakowski " ? Pitu *.*!!
    4. Ulubiona książka ? nie mam...aktualnie czytam "szeptem" polecam
    5. Ulubiona potrawa ? Tortilla..(to wgl. potrawa?)
    6. Co daje Tobie motywację w pisaniu bloga ? moje czytelniczki
    7. Najlepszy sposób na zły humor, chandrę ? Pozytywna muzyka
    8. Ulubiony sportowiec ? Nie wiem, chyba Patryk Czarnowski
    9. Najlepszy / Najciekawszy moment z życia ? Za dużo ich by wybrać jeden
    10. Największe marzenie ? Pojechać do Afryki na misje
    11. Skąd jesteś ? ( woj. ) Lubelskie wita :)

    OdpowiedzUsuń